راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

روزهای دلتنگی من

1392/10/21 18:13
نویسنده : solmaz
264 بازدید
اشتراک گذاری

ورود به هفته 36 و ماه 9 

 

پسرم

این هفته ها ، هفته های آخریه که تو در منی

باور کردنش سخته پسرم.

دلم تنگ میشه برای تمام درد ها ، نارحتی ها و بی خوابی ها

تمام استرس ها ، بی قراری ها و نگرانی هایم بابت سلامتیت

دلم تنگ میشه برای تکان خوردنت ، سکسه هات و سفت شدن هات

دلم تنگ میشه برای سفارش همه اطرافیان برای اینکه تو این دوران

براشون دعا کنم

دلم تنگ میشه برای خودم که بارها و بارها خدارو قسم دادم به این

روزها و شرایطم تا دعاهام رو مستجاب کنه

برای شکم خال بدون تو

دلم تنگ میشه

اما ...

کاش همه دلتنگی ها اینقدر شیرین بود کوچولوی من

به خواست و یاری خدا تو باید بیای.

سالم و شاد بیا پسر گلم ، من و بابا حسن منتظرت هستیم

منتظر دیدن روی ماهت ، بغل کردنت ، بوسیدنت.

خدایا فقط چند هفته تا مادر شدن من و پدر شدن حسن باقی مانده

این روزها خیلی سخت میگذره ، خودت مراقبمون باش

خدایا ! مواظب پسرم باش .

خدایا تو این هفته های آخر خیلی خواسته ها ازت دارم ، خواهش میکنم بی جواب نزارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مولود
2 بهمن 92 1:32
خيلى با احساس و خوب، من كه خوندم چشمام پر اشك شد، ايشالا نى نى خشگلتون صحيح و سالم به دنيا بياد و عكسش رو بزارى تو وبلاگش كه ما ببينيمش.