راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

هفته 35

1392/10/14 0:56
نویسنده : solmaz
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

عزیز دلم امروز رفتی تو هفته 35 . دیگه هفته های آخریه که تو دل مامانی . این هفته رفته بودم دکتر که گفت خداروشکر همه چیز خوب و روبه راهه و 2800 وزنت بود. قربونت برم توپولی من.

الان این شکلی هستی

امروز تو اینترنت خوندم از هفته 35 به بعد میتونی بیایی و دیگه مشکلی نیست ولی یه وقت به این زودی نیایی ها . من هنوز آماده نیستم . تخت و کمدت هم هنوز نیومده . باید دوباره زنگ بزنیم ببینیم پس چرا نمیاد. پرده اتاقت هم هنوز نگرفتیم ، از بس بابا حسن تنبلی میکند. هفته 36 باید بریم مرکز بند ناف رویان. هفته 35 که تموم بشه میری تو ماه 9 . هوراااااااااااهورا

میبوسمت عشقم

 خداوندگار ! بر من منت گذار به بقای فرزندم

و به شایسته نمودن او برای من

و به برخورداری من از او .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)