راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

آموخته و شیطنت های جدید

1393/11/3 3:04
نویسنده : solmaz
210 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون هوشت برم که روز به روز داره بیستر و بیشتر خودشو به رخ میکشه . جدیدا میری سمت دی وی دی و سی دی بر میداری و میبری سمت دستگاه و دقیقا مشابه کاری که ما میکنیم سی دی پاک میکنی و دوباره میزاری داخل . یا مثلا کنترل تلویزیون میگیری روبروی تی وی و بعد چند ضربه میزنی پشت باتری دوباره میگیری روبه تی وی .

تلفن بی سیم یا گئشی من اگر دم دستت باشه میگیری دم گوشت و پشت سر هم میگی ا ا  ا  ا یعنی الو .

وقتی من مشغول خوندن کتاب باشم تو هم سریع میری سر رسید خودتو میاری و میگیری جلو صورتت بعد ورق میزنی و دوباره همین کارو مدام تکرار میکنی و همین که من چیزی یاداشت میکنم تو هم سریع مشغول نوشتن میشی

وقتی گرد گیری میکنم هرطور شده یه پارچه پیدا میکنی و تو هم میکشی رو میز و بعد نگاه میکنی تا تشویقت کنم.

از شیطنت هاتم که جدیدا به سرعت نور میری رو تخت و از رو تخت روی دارور و میشینی جلو آینه تا جایی که میتونی دهنت و با ذوق باز میکنی و به خودت میخندی.

هنوز نمیتونی راه بری ولی از روی مبل و میز پایین نمیای . یا اون بالا میشینی یا می ایستی.

از علایق و سرگرمیهای جدیدت کفگیره که هر جا باشی تا نشون میدم سریع خودتو میرسونی و تا ساعتها تو دستت نگه میداری و همه جا با کفگیر میری

 

یکی از جاهایی که خیلی دوست داری روی میز تلویزیون

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)