راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

نیمه شب ( بخوان ما را)

1393/11/3 2:48
نویسنده : solmaz
212 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مطلب میزارم و وبلاگت و ویرایش میکنم ساعت 2:30 شبه. این مطلب تو یه سایت دیدم که خیلی خوشم اومد و میخوام تو وبلاگت باشه تا بعدها تو هم بخونی

 


بخوان ما را

منم پروردگارت

خالقت از ذره ای ناچیز

صدا کن

آموزگار قادر خود را

قلم را ،علم را

من هدیه ات کردم ! بخوان ما را

منم معشوق زیبایت

منم نزدیک تر از تو به تو!

اینک صدایم کن...

رها کن غیر مارا سوی ما بازا

منم پروردگار پاک بی همتا

منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل

پروردگارت با تو می گوید :

تو در بیکران دنیای تنهایان، رهایت من نخواهم کرد

تو راه بندگی طی کن...

عزیزا من خدایی خوب میدانم!

 

تو دعوت کن مرا بر خود

به اشکی ، یا خدایی ، میهمانم کن

طلب کن خالق خود را

تو عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو

که وصل عاشق و معشوق هم

اهسته میگویم ؛ خدایی عالمی دارد

قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور رهایت من نخواهم کرد

بخوان ما را

 

برای درک آغوشم

شروع کن ؛ یه قدم با تو

تمام گام های مانده اش با من !

بخوان ما را

...

...

...

 

خیلی طولانی تر بود و من فقط بخشی از اون رو نوشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)