راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

هفت ماهگی

1393/6/23 13:57
نویسنده : solmaz
168 بازدید
اشتراک گذاری

راستین گلم تو این ماه خیلی کنجکاوتر و شیطون تر شدی . البته هر کی شمارو میبینه میگه چقدر ساکته ولی ماشاالله به اندازه خودت شیطنت و خرابکاری داری . جدیدا هر کشویی دستت برسه باز میکنی و بیشتر وقتت دستتو میگیری به میز تلوزیون و میز راحتی و تلاش میکنی بایستی . عاشق سفره هستی و تا سفره پهن میشه سریعا خودتو میرسونی وسط سفره . دیگه من و بابا حسن کلا رو میز آشپزخانه غذا میخوریم و شما تمام مدت با صفحه صندلی ها بازی میکنی و عکس خودتو توش میبینی .

 

اینم یه عکس که من روی صندلی نشستم و شما روی زمینی.

 

 

 

تو این ماه غذای خانواده رو میخوری که این خیلی خوبه . تمام وقتی که من داخل آشپزخانه هستم محل بازی شما داخل آشپزخانست .

کلا سرحال ترین تایمت در کل روز از 11 شب به بعده و به حدی شاد و پر سروصدا و شیطون میشی که هنوز هیچ کس ندیده و این مورد فقط مختص خونه خودمونه و اگر مهمونی باشیم به این شدت نیست . برای همینه همه میگن ساکتی که من اصلا خوشم نمیاد اینطور میگن .

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)