راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

دوستان

1393/5/11 15:27
نویسنده : solmaz
148 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه بحث درباره وبلاگ شما با دوستای مامان خیلی داغ بود. و همینجا از همشون بابت ابراز لطفشون تشکر میکنم .

خاله مونا (همکار قدیم مامان ) چند روز پیش تماس گرفت و کلی از وبلاگت تعریف کرد و برام تعریف کرد که وقتی وبلاگتو میخونده خیلی خیلی زیاد گریه کرده و این موضوع رو خیلی جالب تعریف میکرد و من کلی خندیدم . آخه مگه وبلاگت گریه داره ؟؟؟؟!!!!!

خاله نیلوفر ( دوست دوران دبیرستان ) خیلی از وبلاگت تعریف کرد و گفت که کار خیلی قشنگی برات انجام دادم و منم براش دعا کردم تا هرچه زودتر خودش صاحب یه نی نی خوشگل بشه و اونم همین کارو بکنه.

خاله الهه ( دوست دوران دبیرستان ) که همیشه و همیشه با محبت خیلی زیاد ازت یاد میکنه وقتی آدرس وبلاگتو بهش دادم کلی خوشحال شد بابت این کار تشویقم کرد ک ادامه بدم.

خاله الهه ( همکار قدیم مامان ) [ مادر جان خاله الهه زیاد داری ]  که تو همین روزا پسر گلش به دنیا میاد هم گفت هر چند وقت یکبار به وبلاگت سر میزنه و عکسای شما رو به همسرش نشون میده .

 

خدایا تورو به بزرگیت قسم میدیم پسر الهه  هم صحیح و سالم به دنیا بیاد ( این واقعا چیزی بود که تو این لحظه به ذهنم رسید .)

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Niloofar
8 شهریور 93 0:19
سلام به سولماز جون و راستین جون خاله. سولماز جون وبلاگ پسر نازت واقعا زیباست من که خیلی دوسش دارم و چند وقت یک بار میام سر میزنم.خوش به حال راستین که مامان گلی مثل تو داره.