راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

حرف هایی برای فردا

اولین مسافرت راستین

1393/2/10 0:33
نویسنده : solmaz
237 بازدید
اشتراک گذاری

فردای روز مادر بابا حسن ظهر که از سرکار اومد خونه گفت که بریم مسافرت و ما اولین سفرمون رو با تو تجربه کردیم که الحق خوش سفری .(با این که هیچ برنامه ریزی قبلی نداشتیم و من نگران این بودم که تو اذیت بشی )

قربونت برم من که اصلا اذیت نکردی و این باعث شد خیلی بهمون خوش بگذره .

اول رفتیم شمال و بعد هم اصفهان .

 

نمک آبرود

 

 

نوشهر _  باد شدیدی بود  و تو همش خودتو تو بغل بابا حسن جمع میکردی

 

 

 

چهل ستون اصفهان

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیایش کوچولو
10 اردیبهشت 93 2:23
آرزوی قشنگی ست؛ داشتن ردپای تو کنار ردپای من بر دشت سپید پوشیده شده از برف؛ هنوز اما نه برف آمده و نه تو.... ممنون میشم به منم سر بزنین مطالبتونم باحاله وزیباست .با تبادل لینک هم موافقم. www.niyayesh-1.blogfa.com
مامان اریان
3 خرداد 93 12:06
سلام چه اسم قشنگی من خیلی از اسم راستین خوشم میومد چقد نازه اقا راستین راستی درست میگن شبیه بابا جونشه جاااااانم خیلی ناز خوابیده چقد قشنگ عکساشو چند تایی درست کردین به منم یاد بدین ممنون که به وبلاگ من سر زدین بازم منتظرتون هستم
مامانی اریان
3 خرداد 93 15:48
سفر بخیر چقد خوبه که خوش مسافرته ما هنوز با اریان جون مسافرت نرفتیم هر سال میرفتیم امسال چون کوچولو بود همه گفتن نرید کاش ماهم میرفتیم ادم حال و هواش عوض میشه
مامان مینای آرتین
4 خرداد 93 13:26
همیشه خوش باشید عزیزم. راستین جون چقدر نازه 1000 ماشالله. واااااااااای راستین با آرتین من همسن هست... خدا حفظشون کنهبووووووووووووس برای آقا راستین ناز نازی